چشم انداز

ما معتقدیم با قرار دادن شعار مشتری مداری، کیفیت محوری و دانش محوری در سر لوحه تمام زمینه های فعالیت، می توان همواره سر آمد،نوآور و بهترین بود.اکنون با اطمینان می گوییم با در نظر گرفتن سرعت و دقت بالا، خدمات دهی منحصر به فرد به نیازهای مشتریان و همگام شدن با تکنولوژی روز دنیا،افزایش دامنه نفوذ برند در عرصه تجارت جهانی و صادرات محصولات به بازار های بین المللی به بهترین و بزرگترین شرکت خصوصی در کشور و معتبر در مجامع بین المللی تبدیل خواهیم شد.

چشم انداز شرکت فریکو

بیانیه ماموریت

شرکت  فریکو از ابتدای آغاز راه، برای متمایز بودن و معتبر بودن تلاش کرده است.اکنون حاصل این تلاش پس از ۲۳ سال فعالیت بی وقفه،چندین شرکت بزرگ و کوچک با دامنه فعالیت وسیع داخلی و خارجی است.این مجموعه سعی دارد با ایفای نقشی موثر در توسعه صنعت و اقتصاد کشور،سهم خود را در تولید اشتغالزایی و به کار گیری سرمایه های انسانی و استعدادهای جوان در بخش های مختلف صنعت،بازرگانی،خدمات و کشاورزی به بهترین نحو ممکن ادا کند. هم چنین با حضور در بازارهای رقابت بین المللی و افزایش صادرات کالای با اصالت،مطابق با معیارها و استانداردهای جهانی،فعالیت خود را تنها به داخل کشور محدود نکند و چرخ اقتصاد کشور را تا فراسوی مرزها حرکت دهد.
نیازسنجنی گسترده و به موقع از مشتریان در کنار رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی و بهداشتی و به کارگیری نیروی انسانی متخصص و متعهد،موجبات جلب رضایت و وفاداری مصرف کنندگان و سایر زی نفعان این مجموعه را فراهم کرده است.این شرکت اکنون درصدد است تا با ارتقای اعتبار و ارزش نام تجاری شرکت،جایگاه خود را به عنوان هویت(برند) برتر در سیستم اقتصادی کشور تثبیت کند.هم چنین مسئولیت اجتماعی خود را برای افزایش رفاه در جامعه و توسعه پایدار اقتصادی در کشور به عنوان یک مجموعه برتر اجرا کند.

نظام ارزشی

شرکت فریکو همواره با استعانت از خداوند متعال و احترام به ارزش های معنوی و اسلامی با حفظ کرامت انسانی،عدالت اجتماعی و هویت ملی در کنار تعهد،مسئولیت پذیری و پاسخگویی به سوی توسعه گرایی و نو اندیشی گام برداشته است.
قانون مداری و دانایی محوری را افتخار خود می داند و عملکرد خود را هرگز مبرا از نقد نمی بیند.
با استفاده از فناوری و تکنولوژی روز دنیا در بهترین و جدیدترین خدمات دهی برای بر آوردن نیازهای آشکار و پنهان مشتریان تلاش می کند.
کارایی،بهره وری و ارزش افزایی را در کنار اثربخشی و کیفیت مداری قرار داده و بر صداقت،درستی و سلامت در انجام امور اهتمام می ورزد.